labOra Nettsider

Menighetenes mest funksjonelle hjemmesider

Vi leverer sikre nettsider med moderne design tilpasset profilen til Den norske kirke.
Sidene er responsive, som betyr at de tilpasset visning for alle digitale flater som pc, nettbrett og mobil.
 

Se eksempel hos vår demo-menighet: Stornes menighet

 

 

Integrasjon med Medarbeideren

 
Løsningen er integrert med Medarbeideren, slik at avtaler som skal publiseres automatisk oppdateres på hjemmesiden.
Kontakter blir også hentet fra Medarbeideren.
 

 

Alltid oppdatert kalender fra Medarbeideren

  • Ha så mange kalendere dere vil!
  • Oppdatert hendelse i Medarbeideren viser på nettsiden umiddelbart etter registrering.
  • Intuitiv visning av hendelser.  Om dere har flere hendelser samme dag står disse sammen for å gi en enkel og god oversikt.

 

Publiserer detaljer til den enkelte gudstjeneste fra Gudstjenesteplanleggeren

  • Detaljvisningen av gudstjenesten på nettsiden gir en god visning med oversiktlig av roller og handlinger knyttet til den enkelte gudstjeneste. 
  • I Gudstjenesteplanleggeren kan dere enkelt huke av hvem som fyller de ulike rollene i gudstjenesten, og dere bestemmer selvsagt selv hva som skal vises på nettsiden.

 

Alltid oppdatert kontaktinformasjon

  • Kontaktinformasjonen hentes direkte fra Medarbeideren.
  • Dere slipper å oppdatere kontaktinformasjonen flere steder.
  • Hvis dere endrer informasjon på en kontakt i Medarbeideren, blir det automatisk oppdatert på nettsiden.

 

Påmeldinger

Til våre nettsider tilbyr vi også påmeldingsmoduler som integreres i nettsidene og Medarbeideren:

Påmelding dåp

  • Alltid tilgjengelig informasjon om ledige dåpsplasser på nettsidene.
  • Foresatte legger selv inn all info og kan oppdatere informasjonen selv - dette sparer dere for mye arbeid.
  • Når en dåpsgudstjeneste ikke har plass til flere dåpsbarn forsvinner den automatisk som alternativ på nettsiden.

Påmelding generell/konfirmasjon

  • Oversiktlig påmeldingsskjema integrert i nettsiden.
  • Dere kan selv tilpasse alle påmeldinger til akkurat det behovet dere har - vi vet at hva dere ønsker av informasjon varierer fra menighet til menighet.
  • Få all nødvendig informasjon om konfirmanten, foresatte og ønskede aktiviteter direkte inn i Medarbeideren - dette sparer dere for mye arbeid.
  • Fremmøteregistrering.
  • Etter at informasjonen er kommet inn i Medarbeideren kan dere jobbe videre med den der.
  • Kan leveres med betalingsløsning.

Påmelding med betaling

  • Ved påmelding til arrangement kan deltager betale deltakeravgiften direkte allerede ved påmelding.
  • Deltager betaler med bankkort (Visa eller Master), og menigheten får pengene rett inn på konto neste dag.
  • Få all informasjon du trenger om betalingen direkte inn i Medarbeideren.
  • Ingen løpende faste kostnader knyttet til betalingstjenesten - kun 3,5% pr. transaksjon.
  • Vår betalingsløsning kan også brukes til betaling av kontingenter. Da sender dere en lenke til en nettside der deltakerne betaler med kort og all info går rett inn i Medarbeideren. Enkelt for deltakerne og for dere!

Påmelding vigsel

  • Alltid tilgjengelig informasjon om ledige vigelstidspunkter på nettsidene.
  • Brudepar legger selv inn all info og kan oppdatere informasjonen selv - dette sparer dere for mye arbeid.

Egen nettside for gravforvaltningen?


Vi har en del kunder som ønsker gravforvaltningen på en egen religionsnøytral side. Du kan lese mer om dette på Nettside for gravforvaltning

 

Trenger du domene?


Vi kan bidra med bestilling av domene, og implementering av løsningen, kobling mellom kundens andre løsninger for effektiv publisering av informasjon.  Dere kan benytte et eksisterende domene dersom dere har opprettet dette tidligere eller opprette et nytt domene.