Det er bare administrator i organisasjonen din som kan opprette eller fjerne brukere i Medarbeideren.
Vil du slette en bruker? Se hvordan det gjøres her.
For å opprette en ny bruker i Medarbeideren må dere først ha klar en kontakt. Se hvordan du setter opp et nytt kontaktkort her.
Vær obs på forskjellen på kontakt og bruker.
Kontakt er informasjon om personen og bruker er tilknytning til programmet (kunne logge seg inn, ha tilganger).
Har dere allerede dette kan du:
1. Åpne kontaktkortet.
2. Klikk på *Opprett bruker" i margen til høyre.
3. Velg organisasjon og brukerrolle.
4. Klikk "Legg til".
5. Sjekk at det står riktig e-postadresse i nederste felt og klikk på "Send invitasjonen".
Klikk på "Opprett bruker".
Fyll inn brukerrolle og klikk på "Legg til".
Send invitasjonen.
Bruker må behandle mottatt epost innen 48 timer. Følg lenken i eposten. Når dette er gjennomført kan brukeren logge seg inn i Medarbeideren.