Ny versjon av labOra Saksbehandler ble lansert mars 2024
Vi har hatt arbeidstittel på prosjektet "Verdens enkleste" og nå er vi spent på om kundene vil oppleve det som nettopp det, verdens enkleste saksbehandlingsprogram.
La rådsmedlemmene få innkallingen der de er
Innkallingen sendes til rådsmedlemmene som en lenke via e-post og sms.
Rådsmedlemmene leser seg opp på sakene på den enheten de bruker mest. Om det er mobil, nettbrett eller pc betyr ingenting, innholdet tilpasser seg rett enhet.
– helt enkelt!
Sakslisten er arbeidsflaten din
Sakslisten er kjernen i møtet, så det er her du jobber. Opprett eller hent saker. Flytt og slett. Legg til vedlegg.
Vi jobber hele tiden i digitale visninger, men alle saker lagres automatisk som pdf i arkivet.
I møtet behandler du sakene direkte i sakslisten, og rådsmedlemmene følger oppdateringene umiddelbart på sin visningsside.
– helt enkelt!
Møteplanen -selvsagt vil vi ha den i Medarbeideren!
Det skal være enkelt å lage en møteplan.
Møtedelen i labOra Saksbehandler snakker med Medarbeideren. Når du planlegger møter sjekkes mulige konflikter i Medarbeideren. Du kan velge om du oppretter eller flytter møtene i Medarbeideren eller i labOra
Saksbehandler.
Rådene lagt inn i labOra Saksbehandler ligger som en gruppe i Medarbeideren.
– helt enkelt!
Arkivet
Tiden for papirarkiv er over. Du jobber digitalt uansett og det viktigste for deg er at dokumentene dine er lagret sikkert og tilgjengelig. Derfor vil du ha et godkjent arkiv, og det får du i labOra Saksbehandler.
Integrasjon med Microsoft Outlook og gode søkefunksjoner gjør arkivet lett tilgjengelig.
– helt enkelt!
Les mer på labOra Saksbehandleren