Medarbeideren er nettbasert program med oversikt over kalender og ressurser i organisasjonen. Dette blir din viktigste informasjonsbase.
Her kan du administrere medarbeidere, rom, utstyr og aktiviteter. Sammen med påmeldingsmoduler på nettsidene får du lett inn all informasjon om konfirmanter/dåpsbarn eller brudepar.
Nettbasert Det er ingen programvare som skal installeres. Medarbeideren er helt nettbasert som betyr at du logger deg på en nettside.
Med lisens for Dokumentvedlegg kan du legge dokumenter eller filer til en avtale. De er da tilgjengelige for alle brukerne i din organisasjon.
Kalenderen i Medarbeideren kan synkroniseres med din kalender i Outlook (Exchange-synkronisering) eller din Googlekalender slik at du kan ha alle dine avtale samme sted.
Medarbeideren har egen app som kan lastes ned på Google Play eller App Store. Med appen får brukerne lett tilgang til kalender planleggingen fra sin mobil.
Hele cluet med Medarbeideren er å samle informasjon og å ha god oversikt og kontroll på denne informasjonen.
Du kan legge inn informasjonen selv, men med Medarbeideren har du i tillegg en solid base for å hente inn informasjon også fra andre labOra program.
Medarbeideren har informasjonsflyt med blant andre disse programmene:
3. generasjon Medarbeideren ble lansert 14. april 2021.
Hva er nytt?
Er dette helt nytt for deg?
Kjenner du ikke Medarbeideren fra før og vil vite mer, gjør vi gjerne en avtale for demo av programmet.
Bestill demo
Har du glemt passordet ditt i Medarbeideren? Klikk her for å sette nytt passord
Last ned...
Medarbeider-appen gir tilgang til kalender-planleggingen i Medarbeideren. Bruk av appen forutsetter at en har en bruker-konto i Medarbeideren.
Sist oppdatert 27.05.2019
Dokument for oppsett av Exchange-synkronisering av kalenderen i Medarbeideren og Outlook.
OBS! Betalingsløsning er foreløpig bare tilgjengelig i "gammel" versjon av Medarbeideren. Forventet tilgjengelig i 3. generasjon etter sommeren 2021.