App for frivillige og ansatte gudstjenestemedarbeidere.
Credo app er et produkt som er utviklet for å gjøre det lett for frivillige i menigheten å bytte tjenester på gudstjenesten uten å måtte involvere ansatte på kontoret. Appen har stadig blitt utviklet, og nå har den flere funksjoner og fordeler enn noen gang.
- Gudstjenestemedarbeidere kan bytte tjenester seg imellom.
- Push-melding sendes til alle med samme tjeneste når du trenger å bytte en tjeneste.
- Push-melding sendes til alle med samme tjeneste når noen plukker opp en tjeneste.
- Melding pushes også til alle involverte på aktuell gudstjeneste - så de er informert samtidig.
- Sanntid oversikt. Endringer/bytter gjort gjennom Credo er umiddelbart oppdatert i LabOra Gudstjenesteplanlegger.
- Credo-brukere har tilgang til eget samtalerom knyttet til den enkelte gudstjeneste.
- Skriv meldinger knyttet til aktuell gudstjeneste i Credo.
- Melding er umiddelbart tilgjengelig for alle andre Credo-brukere.
- Varsling vises om hvor mange uleste meldinger du har - og til hvilken gudstjeneste.
- Full liturgi/gudstjenesteprogram på den respektive gudstjeneste er tilgjengelig i Credo app så snart personalet har lagt det ut.
- Kirketjener eller annet personell kan umiddelbart etter gudstjenesten legge inn aktuelle data til statistikken direkte i Credo appen.
NB! Credo forutsetter at menigheten bruker Medarbeideren og labOra Gudstjeneste.