Credo appen

App for frivillige og ansatte gudstjenestemedarbeidere.

 

Credo app er et produkt som er utviklet for å gjøre det lett for frivillige i menigheten å bytte tjenester på gudstjenesten uten å måtte involvere ansatte på kontoret. Appen har stadig blitt utviklet, og nå har den flere funksjoner og fordeler enn noen gang.

 

  • Gudstjenestemedarbeidere kan bytte tjenester seg imellom.
  • Push-melding sendes til alle med samme tjeneste når du trenger å bytte en tjeneste.
  • Push-melding sendes til alle med samme tjeneste når noen plukker opp en tjeneste.
  • Melding pushes også til alle involverte på aktuell gudstjeneste - så de er informert samtidig.
  • Sanntid oversikt. Endringer/bytter gjort gjennom Credo er umiddelbart oppdatert i LabOra Gudstjenesteplanlegger.
  • Credo-brukere har tilgang til eget samtalerom knyttet til den enkelte gudstjeneste.
  • Skriv meldinger knyttet til aktuell gudstjeneste i Credo.
  • Melding er umiddelbart tilgjengelig for alle andre Credo-brukere.
  • Varsling vises om hvor mange uleste meldinger du har - og til hvilken gudstjeneste.
  • Full liturgi/gudstjenesteprogram på den respektive gudstjeneste er tilgjengelig i Credo app så snart personalet har lagt det ut.
  • Kirketjener eller annet personell kan umiddelbart etter gudstjenesten legge inn aktuelle data til statistikken direkte i Credo appen.


NB! Credo forutsetter at menigheten bruker Medarbeideren og labOra Gudstjeneste.

Credo lisensieres pr. menighet i fellesrådet. En kan ha ubegrenset antall brukere i Credo. Brukerne laster ned appen som er gratis.