Arbeidsplaner og registrering av arbeidstid
Arbeidsgiver er pålagt å kunne dokumentere planlagt/gjennomført arbeidstid for sine ansatte. TID for fellesråd løser denne utfordringen gjennom en brukervennlig og oversiktlig løsning.
For den ansatte gir TID oversikt over planer, fravær, pluss/minustimer og tilleggsbetaling. Med integrasjon mot Medarbeideren er det lett å se når det er planlagt aktiviteter slik at man også kan planlegge arbeidstid. Og i Medarbeideren kan man se arbeidstid og fravær.
For kirkeverge/ledere gir TID mye informasjon om arbeidsplaner, diverse tillegg, statistikk, brudd på Arbeidsmiljøloven, fravær og timeføring. TID er dermed et godt redskap til bruk i personalomsorgen. Og er tidsbesparende i forhold til administrasjon og det lovverk man er pålagt som arbeidsgiver.
Labora TID for ansatte:
- Lag arbeidsplaner for kommende periode hvis man ikke har fast arbeidstid.
- Stemple inn og ut via en enkel App
- Registrer arbeidstid i etterkant på App eller PC/Mac
- Søk om ferie og annet fravær på App eller PC/Mac
- Søk om evt. leirtillegg, ekstra tillegg for helligdager, delt dagsverk m.m.
- Registrer sykefravær på App eller PC/Mac
- Se arbeidsplanene dine på App eller PC/Mac
- Enkelt timeregnskap der du til enhver tid har oversikt over pluss og minustimer.
Labora TID for ledere:
- Labora TID tilbyr en brukervennlig og oversiktlig løsning for planlegging av arbeidstid basert på stillingsstørrelse og stillingstype.
- Man kan ta ut rapporter om alle slags tillegg, statistikker, arbeidsplaner m.m.
- Leder/overordnet har løpende oversikt over de enkelte ansattes tidsbruk og tidssaldo.
- Integrert med Medarbeideren: Planlagt arbeidstid vises på den ansattes kalender i Medarbeideren og er tilgjengelig for hele arbeidsfellesskapet.
- Arbeidsplaner kan legges av overordnet eller den ansatte selv.
- Systemet er nettbasert – alt en trenger er tilgang til internett.
- Mulighet for integrasjon mot enkelte lønnssystem