Medarbeideren

Kalender, folk og ressurser satt i system.


Få kontroll med Medarbeideren.
Medarbeideren er nettbasert program med oversikt over kalender og ressurser i organisasjonen. Dette blir din viktigste informasjonsbase.

Her kan du administrere medarbeidere, rom, utstyr og aktiviteter. Sammen med påmeldingsmoduler på nettsidene  får du lett inn all informasjon om konfirmanter/dåpsbarn eller brudepar.

  • Oversikt over alle ansatte, grupper og ledere i menigheten
  • Oversikt over og reservasjoner av alle rom og utstyr i menigheten
  • Synkronisering med andre kalendere
  • Konfirmantpåmelding via nettsidene (tilleggsmodul)
  • Dåps- og vigselsreservasjon via nettsiden (tilleggsmodul)


Kjører i alle nyere nettlesere

Det er ingen programvare som skal installeres. Medarbeideren er helt nettbasert som betyr at du logger deg på en nettside. 

 

Dokumentvedlegg

Med tilleggs-lisens for Dokumentvedlegg kan du legge dokumenter eller filer til en avtale. De er da tilgjengelige for alle brukerne i din organisasjon.

 

Synkroniser med andre kalendere

Kalenderen i Medarbeideren kan synkroniseres med din kalender i Outlook (Exchange-synkronisering) eller din Googlekalender slik at du kan ha alle dine avtale samme sted.

 

Utvidelser du kan ha i Medarbeideren

Medarbeideren er på mange måter en grunnprogram, en base å bygge videre på. Programmer som før var selvstendige enheter er nå blitt moduler i Medarbeideren. Denne utviklingen vil fortsette videre ettersom programmene blir mer og mer integrert i hverandre.

Disse utvidelsene leveres som moduler i Medarbeideren:

Gudstjenesteplanleggeren 
Påmelding med betaling

I tillegg tilbys disse funksjonene i Medarbeideren:

Dokumentvedlegg
Varmestyring

 

Egen app for mobil (gratis)

Medarbeideren har egen app som kan lastes ned på Google Play eller App Store. Med appen får brukerne lett tilgang til kalender planleggingen fra sin mobil.